Welcome to my Portfolio

Velkommen til min farverige blog som vil være min portfolio og følgesvend resten af tiden her på Multimediedesigneruddannelsen på 46h.

fredag den 12. september 2008

Lidt om mig og min lille historie

My info:  
         Navn: Katharina Skelac Jørgesen
        
History:  

                Jeg blev født i en lille hyggelig fortryllende eventyrs by nemlig Farum af en mor som ganske ung havde rejst ud på et spændende eventyr fra Kroatiens land til det lille Danmark for til sidst at ende med at blive gift med hendes drømme prins, min far.
Siden jeg er en ”halfbreed” fra fødslen pegede min skæbne på at jeg måtte ud og leve lidt hist og her i forskellige lande for at lære lidt om livet.
Mine små fødder rørte mange forskellige jorde rundt omkring først Farum, Klampenborg, Ålsgaarde, så kom turen til England i et hus på Isle of white. Senere en bette cottage i Hampshire hvor min daglige dag var propfyldt med pigeskoler, lektier ud af ørerne og ingen tid til leg. (Dette var senere med til at gøre mit voksne liv sværere, da jeg engang imellem føler, at jeg stadig ikke har fået leget nok til at være voksen).
Derefter kom jeg tilbage til Ålsgaarde, så en bette tur til Kayhude i Tysklands smukke slette land hvor jeg fik lært en masse om käse, RTL, leberkäse und det tyske sprog, selvfølgelig.
Til sidst gik rejsen til et 4 års kostskole ophold på Sorø Akademi, som var den obligatoriske gymnasie uddannelse, men det var her jeg mødte min dejlige kæreste som jeg stadig har fornøjelsen af at være sammen med idag, tak til skæbnen.
Mine forældre havde søgt til et varmere klima i syd-østen, Dubai, hvor jeg opholdte mig i mine ferie perioder. Det var ganske lærerigt men også lidt skræmmende, da det i mine øjne er et land som desværre er bygget på slave arbejde og uretfærdighed.
Jeg lagde mine små vandre sko på hylden i København hvor jeg nu efter 5 års vild og voldsom  søgen efter en fantastisk sjov og kreativ uddannelse. Ganske tilfældigt hørte jeg dog en lille fugl synge om en hyggelig by ved navn Ølby hvor jeg opdagede at en vidunderskøn gul karet førte søde, kloge, og ikke mindst kreative mennesker til et opløftende ”slot” som gav dem muligheden for at udnytte deres evner. Jeg sprang glad på kareten og blev ført ud på et nyt eventyr som jeg håber vil føre mig til en dejlig fremtid. 

1 kommentar:

Dorthe Hansen sagde ...

Fed header.
med venlig hilsen
Emil & Dorthe